tisdag 29 mars 2016

Presentation av mig Sabine

Hej,

Välkommen till Malmös blogg. 

Sabine heter jag, eller ja  Marie Sabine Nilsson men tilltalar mig som Sabine, jag är 31 år gammal och bor med min man och tvillingpojkar utanför Eslöv. 

När vi blev gravida och i vecka 26 ville dom redan titta ut så började mitt intresse för att hjälpa alla andra som får förtidigt födda barn. 
Tyvärr hann jag inte engagera mig speciellt ,mycket då för 1,5 år sedan då barnen bestämde sig för att komma redan i vecka 28+2.


När barnen blev lite större och vi kommit till ro i nya huset så började jag hjälpa till att sy till olika inlämningar. Och i den mån jag hann med tanke på tvillingar. 

När då chansen kom att få bli inlämningsansvarig för Lund tvekade jag inte en sekund. Vi spenderade lång tid på neonantal både i Helsingborg, Lund och till sist Malmö så mitt hjärta brinner lite extra för dom. 

När chansen kom att ytterligare bli inlämningsansvarig för Malmö tillsammans med Åsa tvekade jag inte heller. Självklart. 

Jag ska göra allt jag kan för att hålla bloggen uppdaterad som möjligt. 

Jag finns även på Facebook som jag länkar till här nedan.

https://www.facebook.com/binesdesign/

Min slogan är 

HJÄLP MIG HJÄLPA ANDRA 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar