torsdag 14 juli 2016

14 juli 2016

Hej alla som läser.

Med tanke på att det både är Jag Sabine och Åsa som är inlämningsansvariga så kommer det bli 2 olika inlägg så här kommer fyllas på mer utav Åsa senare =)

Idag träffades jag och Åsa inne i Malmö. Cirka 120 hela set plus snuttisar och änglapaket.
Änglapaketen är dom som berör mig extra mycket, samtidigt som det är stor sorg så är det ett fantastiskt jobb du lagt ner på dom Karolina <3

Här kommer lite bilder från mig.

Först ut är filtar/Snuttisar från Annika
 
 Här kommer en underbart stor hög från Kerstin
 
Här är mitt Sabines bidrag

 
Detta paket kommer från Therese


Sista bilden är en sammansättning av alla paket. det ser inte mycket ut med den är hela 58 paket. Ps mitt köksbord är väldigt stooort :)
 
Här kommer en bild från Beatrice. Stor eloge till dig som ALLTID ställer upp. syr med kort varsel och oftast massvis <3 Du e grym
 

 
 
 
Här kommer även bild på Änglapåsarna =) <3 från Karolina
 
 
 
Har jag glömt någon? Påminn mig gärna :)
 
Jag är helnöjd med inlämningen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar