tisdag 16 januari 2018

Fyller på inför inlämningen på torsdag

hej,

Nu fyller jag på lite paket jag hämtat ut med fina kläder.
Först ut från Lilian Lundgren
Tvättat, packat och klart tusen tack


Ytterligare ett paket som kommer från Märit Reibring tack tack
Kolla in knyttröjan hur underbar är inte den 😍



Här är ett paket från Maria Zingmark oxå packatoch klart vilket jag uppskattar SÅ mycket ❤️
Underbara kläder och filtar som är såååå uppskattat tackar 


Så kommer här ett gäng från Tuija Olofsson som har sytt i znoks tyger som vi fått bidrag till via prematurföreningen Lund/Malmö 😍 
Så mycket fint och även detta färgidpackat helt underbart 1000 tack

Tillsamman bidrar vi ❤️



Och sist ett paket från Malin Lundén även detta packat och klart underbara ni. 

gud vilken lycka jag känner när jag får klara paket att skicka. 

Har massvis att tvätta idag som sedan ska packas så jag har att göra 😊





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar